logo   Biuro Karier Studenckich
         i Więzi z Absolwentami

Menu

Biuro Karier Studenckich i Więzi z Absolwentami
Adres korespondencyjny: ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin
tel: (81) 445 66 05; fax ~67 19,
kariera@up.lublin.pl
mapa Lokalizacja



Aktualności

24.05.2017

 

25.05.2017

 
 

Zasady udziału

Osoby chcące wziąć udział w konkursie muszą odpowiedzieć na kilka krótkich pytań i opisać co sprawia, że wybijają się ponad tłum. 
- Zgłoszenia można wysyłać do 30 Czerwca 2017 r. 
Zwycięzca polskiej edycji konkursu ogłoszony zostanie 7 Lipca 2017 roku i przejdzie do międzynarodowego finału, który rozstrzygnie sié 14 Lipca.
NAGRODY
  • Staż w wiodącej firmie (w tym eBay, L’Oreal, Google, Sony) w jednym z 16 krajów w których Adzuna prowadzi działalność
  • Nagroda pieniężna w wysokości 4 800 zł
  • Kursy online o wartości do 200 GBP
  • Sesja coachingowa 1-na-1
  •  

Dlaczego przygotowaliśmy konkurs?


Wyszukiwarka ofert pracy Adzuna ponownie połączyła siły z najlepszymi specjalistami ze świata biznesu oraz firmami, aby wybrać i nagrodzić najwybitniejszych absolwentów 2017 roku.  Sytuacja zawodowa absolwentów potrafi być trudna, co w dużej mierze wynika ze znacznej konkurencji na rynku pracy. W Polsce nie brakuje utalentowanych studentów, jednak aby zabłysnąć, należy wybić się ponad tłum i dać się zauważyć przyszłemu pracodawcy. Osoby stawiające pierwsze zawodowe kroki potrzebują możliwości przedstawienia swoich atutów. Chcielibyśmy dać tegorocznym i zeszłorocznym absolwentom możliwość zaprezentowania się z jak najlepszej strony i ułatwienia sobie startu na pierwszym etapie kariery.

 

Strona konkursowa:
http://www.adzuna.pl/graduate-of-the-year.html

 

 

 

25.05.2017

 


Chcielibyśmy podzielić się informacją, która może zainteresować studentów,a mianowicie o możliwości wygrania stypendium w wysokości 1000 USD w konkursie organizowanym przez nasz portal.  Tematyka konkursu jest niezwykle interesująca w szczególności dla studentów, wiążących swoją przyszłość ze stanowiskami kierowniczymi ale nie tylko.

Tematem pracy konkursowej jest bowiem "Zwiększanie morale pracowników przez osoby na stanowiskach kierowniczych." Zadane dotyczy różnych branż, a najwyżej oceniane będą pomysły oryginalne, ale jednocześnie stosunkowo łatwe i przede wszystkim realne do wdrożenia.

Myślę, że to ciekawy obiekt rozważań szczególnie na obecnym, wymagającym rynku pracy. Portal Velve tjobs pragnie wspierać osoby zdolne i ambitne w osiąganiu swoich celów edukacyjnych. Konkurs przeznaczony jest dla obecnych studentów lub kandydatów, którzy zakwalifikują się do grona studentów. O stypendium można walczyć do końca tego roku. 

Zależy nam aby w konkursie wzięło jak najwięcej osób z USA i Europy, a ja szczerze wierzę, że zwycięzcą będzie student z Polski. Szczegóły dotyczące zasad konkursu znajdują się pod poniższym adresem:

 

 https://www.velvetjobs.com/scholarship/velvetjobs-scholarship-2017

24.05.2017

 

22.05.2017

 

Czy marzysz o karierze w przestworzach? Jeśli odpowiedz brzmi: TAK to możemy spełnić twoje marzenie. Masz szanse zostać stewardem/stewardesą w Wizz Air! Zapraszamy Cię na Rekrutację w Lublinie 3-go czerwca! https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/career/cabin-crew-flight-attendant/#/

 

22.05.2017

  
Polska Fundacja Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego "OIC Poland" z siedzibą w Lublinie serdecznie zaprasza na bezpłatną, międzynarodową konferencję upowszechniającą pt. "Przedsiębiorczość Społeczna w Polsce i w Europie – jak wspierać rozwój podmiotów ekonomii społecznej” organizowaną w ramach projektu „Wsparcie Przedsiębiorczości Społecznej w Europie – SES EU” realizowanego we współpracy z partnerami z Cypru, Włoch, Portugalii oraz Rumunii przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu Erasmus +.
 
Konferencja ma na celu:
§  promocję działań sektora ekonomii społecznej,
§  zaprezentowanie dostępnych możliwości finansowania i wsparcia podmiotów ekonomii społecznej - zarówno na uruchomienie jak również prowadzenie działalności,
§  zaprezentowanie nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych w obrębie przedsiębiorczości społecznej,
§  przestawienie klauzul społecznych w zamówieniach publicznych jako mechanizmu wspierania rozwoju przedsiębiorczości społecznej.
 
Zaproszeni prelegenci przybliżą uwarunkowania i zasady funkcjonowania sektora ekonomii społecznej w Polsce i w innych krajach europejskich oraz dobre praktyki dla jego rozwoju.
 
Konferencja będzie także okazją do zapoznania się z aktualną ofertą Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej, Lokalnych Grup Działania a także innych podmiotów ekonomii społecznej (części wystawiennicza).
 
Adresatami konferencji są:
 
§  przedstawiciele podmiotów ekonomii społecznej (Organizacje Pozarządowe, Fundacje, Stowarzyszenia, Spółdzielnie, Spółdzielnie Socjalne, Centra Integracji Społecznej, Zakłady Aktywności Zawodowej, itd.),
§  przedsiębiorcy społeczni,
§  osoby zainteresowane uruchomieniem działalności społecznej, uzyskaniem wsparcia finansowego oraz wdrożeniem inicjatyw społecznych,
§  trenerzy i eksperci z zakresu ekonomii społecznej, zarządzania,
§  pracownicy jednostek samorządu terytorialnego,
§  wszystkie osoby zainteresowane ekonomią społeczną.
Konferencja odbędzie się w dniu 6 czerwca 2017 r. w Hotelu Mercure, Al. Racławickie 12, Lublin.
Konferencja będzie prowadzona w języku polskim i w języku angielskim, z tłumaczeniem symultanicznym. Udział w konferencji jest bezpłatny.
Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego do dnia 1 czerwca 2017 r. na adres e-mail:  anna.bartosiewicz@oic.lublin.pl lub na numer fax: (81) 746-13-24.
 
 

15.05.2017

 

 

 
A Ty, jaką historię stworzysz? Dołącz do AIESEC! 
 
Chcesz robić coś więcej, niż studia? Szukasz ludzi, z którymi będziesz mógł aktywnie wpływać na społeczność Twojego miasta? Zastanawiasz się, czy w Lublinie jest miejsce, w którym rozwiniesz umiejętności miękkie i zyskasz praktyczne doświadczenie w obszarach takich jak sprzedaż, marketing, czy zarządzanie zasobami ludzkimi?  
 
            Właśnie ruszyła rekrutacja do AIESEC Lublin, który od 23 lat działa w Lublinie zrzeszając ponad 100 młodych ludzi z całego województwa. Realizowane przez nas projekty związane z prowadzeniem wymian międzynarodowych pozwalają młodym ludziom szerzyć otwartość na inne kultury i wspierać edukację społeczno-kulturową w naszym rejonie. Poprzez wykonywanie zadań w ramach organizowanych przedsięwzięć, młodzi ludzie mogą spróbować swoich sił m. in. w pozyskiwaniu partnerów, negocjacjach, tworzeniu kampanii promocyjnych, współpracy z mediami i instytucjami, prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, czy organizacji wydarzeń. Działanie w projekcie to przede wszystkim praktyczna lekcja kompetencji miękkich, takich jak praca w zespole (również multikulturowym), efektywna komunikacja, umiejętność formułowania i rozwiązywania problemów, które są wymieniane jako jedne z najbardziej pożądanych przez pracodawców.
 
Jeśli chcesz dołączyć do AIESEC Lublin i aktywnie działać dla naszego miasta, zdobywać praktyczną wiedzę i poznać innych młodych, zaangażowanych ludzi, do 26 maja wypełnij formularz zgłoszeniowy na stronie www.aiesec.pl/rekrutacja i zdecyduj, w jakim kierunku chcesz rozwijać siebie i swoje otoczenie. Po otrzymaniu telefonu z zaproszeniem na spotkanie, przyjdź na rozmowę rekrutacyjną, by dać się lepiej poznać i pokazać swój punkt widzenia. Podczas zadania grupowego będziesz mieć okazję do skonfrontowania swoich pomysłów z pomysłami innych i wspólnie wypracujecie sposób ich realizacji. Ostatnim etapem rekrutacji jest wyjazd na konferencję, podczas której poszerzysz wiedzę o działalności w AIESEC, poznasz członków naszego Oddziału oraz osoby, z którymi będziesz pracować nad jednym z projektów.
 
AIESEC jest największą, niezależną organizacją prowadzoną przez 70 000 młodych ludzi w 122 krajach świata. Od niemal 70 lat celem stowarzyszenia jest rozwój cech liderskich poprzez możliwość tworzenia projektów wspierających realizację wymian międzynarodowych.
 
Oddział Lokalny AIESEC Lublin zaprasza do kontaktu drogą mailową: aiesec.lublin@aiesec.net oraz odwiedzania biura, które mieści się w Akademiku Babilon przy ulicy Radziszewskiego 17 w pokoju nr 1 i jest otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00 - 20:00. Proces rekrutacji trwa od 12 do 26 maja.

 

12.05.2017

 
Zarząd Stowarzyszenia Środowisko dla Środowiska serdecznie zaprasza do udziału w XXI Edycji Międzynarodowego Programu Stypendialnego dla Krajów Europy Środkowej i Wschodniej Deutsche Bundesstiftung Umwelt (DBU). Zachęcamy do złożenia wniosku (po angielsku | po niemiecku) i skorzystania z niepowtarzalnej szansy rozwoju, jaką stwarza staż w renomowanych niemieckich instytutach badawczych, przedsiębiorstwach, urzędach itp. 

Program stypendialny DBU ma na celu profesjonalne zawodowe kształcenie polskich przyszłych kadr ochrony środowiska oraz zdobycie doświadczenia zawodowego, które ułatwi młodym absolwentom rozpoczęcie kariery w dynamicznie rozwijającym się sektorze zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska.

Staż można odbyć na niemieckich uniwersytetach, w ministerstwach, przedsiębiorstwach, instytutach badawczych, urzędach, organizacjach pozarządowych, centrach badawczo - biznesowych itp. DBU wybiera miejsce najbardziej odpowiednie dla Twojego stażu – instytucję, której opieka umożliwi Ci pełną realizację projektu. Możesz też sam zaproponować takie miejsce, a DBU pomoże Ci się do niego dostać. Staż może trwać od sześciu do dwunastu miesięcy. Laureaci otrzymują początkowo stypendium sześciomiesięczne, a pod koniec tego okresu można ubiegać się o przedłużenie pobytu do kolejnych sześć miesięcy.

Program stypendialny poprzedza dwutygodniowy, intensywny kurs języka niemieckiego, dopasowany do indywidulanych potrzeb stypendysty.


Wysokość stypendium wynosi 1250 € i jest ono wolne od podatku. Ponadto DBU finansuje koszty ubezpieczenia (OC, wypadkowe, chorobowe) w Niemczech. DBU nie może finansować przedłużenia pobytu dla realizacji już rozpoczętych studiów lub praktyk w Niemczech.

Stypendia przyznawane są w trybie konkursowym. O stypendium można ubiegać się tylko jeden raz. Dlatego ważne jest staranne przygotowanie aplikacji. Szczególnie istotna jest przedstawiona przez kandydata koncepcja projektu, który chce on realizować na stypendium. 
Termin składania wniosków: 16.06.2017 - 16.09.2017 poprzez witrynę internetową DBU, w systemie on-line, po wcześniejszej rejestracji. 

08.05.2017

 

 

 
Tytuł: Bezpłatne szkolenie z przedsiębiorczości
Fundacja IPIP zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu z przedsiębiorczości.
 
DLA KOGO?
- studenci III roku I stopnia, studenci I i II roku II stopnia, studenci V roku 5 letnich studiów, doktoranci, absolwenci
- mieszkańcy Lublina lub powiatu lubelskiego (nie musisz być zameldowany, może być Twoja stancja, akademik)
 
GDZIE?
Sala szkoleniowa 1.18 NOT Lubelski Dom Technika - ul. M. C. Skłodowskiej 3 (w pobliżu Plazy/CSK)
 
KIEDY?
9 dni od 9.00 do ok. 13.00
 
·         Warsztat integracyjno – kreatywny 01.06.2017  
·         Podatki i koszty prowadzenia firmy 07.06.2017  
·         Innowacyjność w przedsiębiorstwie 08.06.2017  
·         Etykieta w biznesie 09.06.2017  
·         Oprogramowanie biurowe MS Office/Open Office 12.06.2017  
·         Marketing w przedsiębiorstwie 13.06.2017  
·         Zagadnienia prawa pracy 19.06.2017  
·         Zagadnienia prawa cywilnego 20.06.2017  
·         Pozyskiwanie dotacji unijnych 2014-2020 na rozwój firmy 21.06.2017  
 
CO OTRZYMASZ?
– gadżety (w tym notes, długopis)
– drukowane materiały szkoleniowe (w tym podręczniki, poradniki, kodeks cywilny, kodeks pracy, skrypty)
– obiad i poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) na każdym szkoleniu
– 9 dyplomów ukończenia poszczególnych modułów
– zaświadczenie o udziale w projekcie
- doradztwo indywidualne
- możliwość przetestowania pomysłu na biznes za darmo przez 7 miesięcy (dla chętnych)
 
JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?
–  zgłoś się on-line http://akademiastartup.pl/formularz-online/ lub pobierz formularz zgłoszeniowy i odeślij do nas e-mailem kontakt@akademiastartup.pl
Jeżeli masz pytania zadzwoń 504 864 154! 
Więcej informacji na stronie http://akademiastartup.pl/

 

08.05.2017

 

Poradnik Praca.pl 2017 z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością wśród użytkowników portalu Praca.pl (www.praca.pl). W tym roku wyjątkowy duży nacisk postawiliśmy na artykuły cenionych ekspertów. W załączeniu przesyłam informację zapowiadającą artykuł dziennikarki radiowej i telewizyjnej - Beaty Tadli, na temat roli głosu w kontaktach biznesowych, w tym podczas rekrutacji ("Wdzięk dźwięku"). Zachęcamy do zapoznania się z artykułem.

Zapraszam do lektury: http://www.praca.pl/poradnik/2017/?page=6